Heenreis - Reisverslag uit Tasikoki, Indonesië van Pien - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Tasikoki, Indonesië van Pien - WaarBenJij.nu

Heenreis

Blijf op de hoogte en volg Pien

01 Maart 2015 | Indonesië, Tasikoki

Hier zit ik dan, al een tijdje in het vliegtuig onderweg naar Jakarta. Het is nog 4,5 uur vliegen naar Kuala Lumpur en dan nog naar Jakarta doorvliegen en dan kan ik eindelijk even languit slapen. Op dit moment verveel ik me dood, ik kan niet meer slapen sinds die verschrikkelijke baby me wakker heeft gehuild en er zit (altijd zo frustrerend) iemand naast me die al de hele vlucht slaapt... Vraag me altijd af hoe die mensen dat doen. Nu vliegen we boven India, en helaas niet over de Himalaya, want die had ik graag willen zien:( . maar dat deed me er wel weer aan denken waarom ik überhaupt op reis ben gegaan (dat was de grote vraag afgelopen weken) , maar omdat ik de wereld wil zien!

Laterrr

  • 01 Maart 2015 - 13:29

    Kirsten:

    Nee toch Pientje; alweer een huilende baby bij je in het vliegtuig! :(
    Veel plezier bij de aapjes! Ik ben erg benieuwd naar je volgende verhaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Tasikoki

Pien

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 3250

Voorgaande reizen:

21 Februari 2006 - 16 Mei 2015

Sulawesi en Bali

Landen bezocht: